en vecka och två dagar kvar till tyskland!

.. Shit vad tiden går snabbt. Nyss var det november & jag och Rebecka hade fått reda på att vi skulle få åka till tyskland och se tokio hotel. nu är det ca en vecka kvar!! jag har redan börjat skriva packlista, och på fredag ska jag och rebecka åka in till stan och köpa en stor svenskflagga, och allt annat som vi kommer att behöva ha där nere. vi kommer få det mer än underbart, och jag är så jävla glad att jag ska få uppleva det här med dig, och ingen annan.

image61
Kommentarer
Postat av: Rebecka

och jag är så jävla glad att jag ska få göra det med dig!

2008-03-19 @ 19:33:43
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback