alla konserter inställda, for sure!

Jag visste att det var för bra för att vara sant. Två konserter samma vecka, med Rebecka.. Som jag skrev i inlägget innan så hade jag hört att alla konserter skulle bli inställda. och som sagt, they are! </3. Bill ska tydligen opereras & ifrån en kompis som sitter i Tyskland och köar nu, till Dortmund konserten, så kommer han aldrig få tillbaka sin röst. Det vet jag däremot inte om det stämmer. Men hur som helst.. Jag vet inte om jag & rebecka åker till tyskland ändå. Vi har ju betalat allt, och det känns onödigt att bara slänga pengarna i sjön. Dessutom, så vill jag att Bill blir frisk snarast, jag vill inte vara orolig mer.

"The completely sold out Europe-tour with concerts in Italy, Sweden, Slowenia, Serbia, Finnland, Danmark, Norway and a show in Dortmund have to be cancelled."


Puss / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback