Imorgon <3

imorgon bär det av till tyskland, åh herregud.
jag är så jävla nervös, för allt. och dessutom för hur allting
ska gå till med konserten, om jag svimmar, osv. men eftersom
Rebecka varit med förut, och vet exakt hur det går till, så känner
jag mig jättetrygg med henne för att jag vet att hon inte kommer
släppa en enda blick ifrån mig ifall någonting händer. och detsamma
för henne! .. imorgon ska jag möta rebecka klockan 9 utanför centralen
för att sedan ta en buss till Skavsta och plan till Düsseldorf. och sedan tåg
till dortmund. jag ser fram emot det här jättemycket, och jag vet att det
kommer bli ett minne för livet samtidigt som jag tänker negativt och känner
mig jätteosäker på om det här verkligen kommer bli roligt. men det kommer
det att bli! så fort jag träffar rebecka imorgon kommer jag bli ännu mer peppad
och glad, för du gör allting till det bästa rebecka. nu ska jag lägga ner det sista.
jag tror att det här är det sista inlägget innan jag åker, så ni får ha det så bra.
jag kommer hem på lördag! vi hörs då.

puss ida
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Världens bästa och sötaste Ida, det här kommer att bli så jävla bra. Jag känner mig så trygg med dig också eftersom att jag litar på dig till 100%. Jag låter inget hända dig! Älskar dig, vi ses om cirka 8 timmar <333

2008-06-10 @ 00:33:55
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback