god morgon.

sitter i köket nu, jonas har precis åkt iväg till sin skolavslutning, tjoho! lyllo han, han får sommarlov idag. men jag ska inte klaga, på måndag är det min tur. förlåt för dålig uppdatering igen, men jag har helt enkelt inte haft tid att skriva. hur som helst, i tisdags var jag och jonas tillsammans med några av hans kompisar i kärringbadet, det var jätte mysigt och jag och jonas, badade, nästan.. haha! han fegade ut tillslut, men doppade ändå nästan halva sig. shit! (bilder längre ner) och igår var det bara städning i bageriet som gällde och sen en snabbis med klassen till slottet för att få yttligare information om hur allting kommer att gå till på fredag. eftersom det var så fint väder, gick jag, bella och carro runt lite i stan, och kollade på alla flak som passerade. och jag blir så himla sugen på att åka flak nu!! och ta studenten såklart, haha.. det är nästan dags att börja kolla efter studentklänningen när skolan börjar igen. flak har jag redan fixat, så det är lungt, tack gode gud! haha. efter ett tag kom iallafall jonas, och sen träffade vi maria och fanny! sen åkte vi hem, haha.. jag tänkte lägga upp lite bilder ifrån tisdags och onsdags nu! kommentera!!

tisdags


onsdags



puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback