2 dagar kvar.

omg, nu är det bara två dagar kvar tills jag och rebecka åker till tyskland. jag har precis packat klart allting som jag ska ha med mig, och ska stryka allting ifrån listan bara för att känna mig lite duktig, hahah! imorgon ska jag växla pengar, och eftersom att jag har en sån snäll pojkvän så ska han följa med mig, tack baby!

imorgon ska vi spela brännboll med klassen och det är förövrigt min sista dag innan tyskland och innan mer än 2 månades sommarlov. detta kommer nog vara det sista inlägget innan jag åker, om jag inte skriver imorgon. men, vi kommer ha med oss data så när vi är på hotellet så kommer vi, om vi hinner och orkar, kankse lägga upp ett litet inlägg, haha. önska mig lycka till, och om vi inte hörs innan jag kommer hem, så får alla mina söta läsare ha en jätte trevlig vecka. jag kommer hem den 14e som är på lördag, och då kommer Jonas och mamma och hämtar oss. aw! det skulle inte fövåna mig ifall jag börjar gråta då, för att jag är så himla glad, och för att jag saknat dom så himla mycket, haha.

nu ska jag gå och lägga mig. godnatt <333
puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback