Tisdag

Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag, jag har verkligen inte haft tid och inte orkat. Men iallafall, på torsdag, om två dagar, åker jag till Spanien i en vecka med Jonas och familjen. Det ska bli så himla mysigt.. Imorgon ska jag packa, såklart. Och på kvällen kommer Jonas och ska sova över hos mig. Och just det! Jonas mamma och hennes kille kom hem i fredags, och vi fick en massa presenter, hihi. Godis, handdukar, skit gott tuggummi, en dooleys (bild längre ner.), och jag fick två parfymer (bild längre ner) och jonas en! så himla snällt! Och sen hade Jonas pappa och hans fru varit i Scottland så jag fick en handduk, haha. Så himla snällt det med!!! Men aja, nu ska jag vara lite social mot Jonas. Ha det så bra allihopa, och det här kommer antagligen vara sista inlägget innan Spanien. Puss puss!

 


Och förresten, ignorera det förra inlägget.. Ville bara avreagera mig lite på folk som ibland bara sviker.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback