Tisdag

Hej alla söta läsare, även om jag kankse inte har så speciellt många. Vaknade klockan halv ett idag och fick lite smått panik eftersom att Jonas skulle till tandläkaren klockan 14 och jag var rädd för att han inte skulle hinna, vilket han gjorde ändå tillslut. Och just det! När han väl var påväg till tandläkaren, gick ju inte bussarna.. Va fan! Jävla buss strejk alltså. Visst att dom kanske är värda mer lön osv, men nu är jag väldigt ego och bara tänker på mig själv istället för dom, ja ja. Han kom iallafall för sent eftersom att han var tvungen att ta 14:09 tåget, och inte bussen som gick 13:45. När han kom hem igen, vid tre tiden fixade vi oss och åkte vidare in till stan för att kolla lite! Vi hittade inte så speciellt mycket, och vädret var inte det bästa .. Så vi åkte hem igen när allt stängde klockan 19. Jag fyndade en mascara för 39:- , wow! Vi ska strax gå ner och köpa lite dricka till senare ikväll.

Vi hörs! Puss,
Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe ja det har jag :)

2008-07-01 @ 22:07:16
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad kul, men synd att det blev svart då :/



Jag färgar mig med Mood. En super bra färg som verkligen bleker upp ditt hår! Den ljusar upp till hela 6 nyanser, men du lär nog få färga det en del gånger vilket bidrar till mycket slitage tyvärr. Men mood ultrblond skulle jag satsa på! Om du har en liten slant över när månaden är slut, så bör du helst gå till frissan! :)

2008-07-02 @ 00:15:21
URL: http://lllllinda.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback