till min bästa vän Isabelle Nöjd.

gumman..
jag saknar dig, och jag menar verkligen. saknar, riktigt jävla mycket. jag saknar att kunna spontan prata med dig över telefon, eller bara skicka ett sms och fråga hur den andra mår. jag saknar att kunna komma över när man vill, utan att det gör något emot den andra. jag saknar att sova hos dig på helgerna, träffa dig på vardagarna efter skolan. bara umgås! vart har allting tagit vägen? visst, jag vet att det dels är mitt fel eftersom att jag varit mycket med jonas på senaste tiden. och en anledning till det, vet du. men snälla, kan det inte bara vara som det var förut? bara det att båda har pojkvänner..

jag älskar dig grymt mycket hur som helst. och utan dig, vill jag inte leva. okej?
du är ljuset när resten av min värld är en mörk grotta. du är och kommer alltid vara min bästa vän,
för 2års vänskap försvinner inte så lätt. puss vännen, jag saknar dig
Kommentarer
Postat av: BELLa

Du gör så att jag börjar bölaa :''( Känner att jag har varit egoistisk ...

<tretretretre Jag älskar dig mest!

2008-07-03 @ 00:06:38
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: Ida

Det har vi båda varit. Jag älskar dig! Snart ses vi och då ska vi leva loppan!!

2008-07-03 @ 00:11:50
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan :-)

Glöm inte att anmäla din blogg till GREGORIUS BLOGGTOPP - platsen för dom som vill synas ;-)

kramar/G&G

2008-07-03 @ 00:58:15
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback