ny Info om TH

Jag läste precis på THF, ett forum om tokio hotel. att de ska släppa ett nytt album i november och redan i oktober kommer dom släppa sin första singel ifrån albumet och därefter en video till den. Det ska verkligen bli spännande att se. Och förhoppningsvis är denna källa sann, den kom nämnligen ifrån ett franskt forum ifrån början.

Hur som helst, just nu sitter jag och inte gör någonting. Jag har precis packat klart, och snart kommer Bella och hennes familj och hämtar mig. Vi ska ut till deras land till på tordag eller onsdag. Det ska verkligen bli mysigt! Nu måste jag gå och äta lite, och förlåt för att jag inte skrivit så mycket på senaste tiden. Har inte haft tid och varit mycket utomlands och bortrest över huvudtaget. Jaja, ha en bra vecka allihopa!

Puss
Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, det är sant fast det har varit ute länge :)

2008-07-28 @ 19:49:23
Postat av: nett

nejmen! här har du en blogg också :) det var rätt länge sen man pratade med dig, men tysan va trevlans! haha :D

2008-08-04 @ 11:49:07
URL: http://anettehoglund.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback