Life is gooood

Har precis duschat, och sitter och kollar på när Jonas sitter och spelar något spel som handlar om fotboll. haha, ungefär som fifa tror jag, fast på datorn. Snart ska vi nog kolla på film, klockan börjar gå emot 00:00 så snart är det torsdag. Fy, jag är så himla nervös inför fredag, då jag ska operera mig. Jag vill verkligen inte, nej nej nej.  Jag tror inte någon kan förstå min rädsla för det här. Dessutom tror jag att detta blir mitt sista inlägg för idag! Så ni får ha det så jättebra, och sov så gott alla söta. Dessutom, måste jag tillägga att mina unika besökare gick ifrån, det vanliga runt 7, till (just nu) 87 stycken. Reeekord! Nu äntligen, börjar mina besökare strömma in! YES!!! Och jag lägger in en bild på Scarlett Johansson bara för att hon är så himla fin på den här bilden :)
Kommentarer
Postat av: pinkcherry

Tack söta du :)

2008-07-02 @ 23:27:37
URL: http://pinkcherry.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback