Hur orkar man?

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det här videon. Visst, jag gillar också tokio hotel .. men jag klär mig inte som t.ex. tom och skaffar dreads och piercing i läppen, bara för att tom har det. och jag går inte runt i hip hop kläder, bara för att tom gör det. jaja, hur som helst. den här tjejen har lagt ut hur många videos på sig som helst och kallar sig tydligen för BillFejk. Det är allt ifrån musikvideos till när hon lossas vara Bill på gatan, och skriver autografer. Kul liv! (erhm..) I den här videon jag lägger in, fixar hon sitt hår fluffigt, som Bill har. Själv tycker jag inte att det är ett digg likt och jag blir bara på dåligt humör av att kolla på sånna här videos. Jaja, som sagt. Kul liv hon har..


Kommentarer
Postat av: a la Louise

Nej asså hon är inte spec lik han. Hon har ju så snyggt hår varför ska hon förstöra det???><

2008-07-03 @ 22:11:59
URL: http://louisebertilsson.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback