Falsk.

God morgon alla! Har ni sovit gott? Det har jag iallafall. Ja, vad ska jag göra idag? Hm, vet inte. Jag är just nu med Jonas, eftersom att han är ensam hemma till på fredag & då har han varit ensam i 2 veckor. Det har varit så himla härligt, typ en lägenhet för oss själva. Så vi har precis vattnat blommorna, hahah. En är typ död, fast resten lever.. tror vi! HAHAHA. Ja ja, hur som helst, vi vill till Farsta men eftersom att det inte går några ersättningsbussar mellan Farsta strand och gullmarsplan, kan vi varken ta tåget ifrån Trångsund eller buss direkt till farsta. Jävla bussstrejk alltså! Usch . Vi har planerat att vi ska städa idag eftersom jag antagligen måste sova hemma imorgon för att jag ska operera mig på fredag.. Fy fan! Och sedan kommer jag kankse sova hemma på fredag också, beroende på hur jag mår. Jag hoppas att det inte gör så ont när bedövningen i munnen har släppt.. Alltså kommer vi inte hinna städa innan Jonas mamma och hennes kille kommer hem, ifall vi inte gör det idag. För er som inte vet, ska jag operera mig i munnen. Jag har tandställning, och innan jag fick det drog de ut 3 mjölktänder som inte ville lossna av sig själva. 2 av dom har kommit ner, men inte den tredje. Alltså måste dom göra något sorts ingrepp som går till så att dom skär upp tandköttet och sätter en liten platta på tanden, och den plattan ska fästas i min tandställning och gröra så att tanden tillslut är nere, i höjd med mina andra tänder och på så vis kommer jag alltså inte längre ha en glugg på högersida, tjohoo! Även om jag är livrädd för det här, så vet jag att det kommer bli bra - tillslut. Önska mig lycka till!

Puss
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback