Individuella val.

Godmorgon!
Sitter på svenskan just nu och är inne i Fronter. Vi ska välja nåt individuellt val, antingen yrkesteori eller allmänna ämnen. Yrkesämnen tror jag att jag väljer, jag är inte så pigg på att ha Matte B, Svenska C und so weiter. Helgen var iallafall toppen. I fredags åkte jag in till stan med Bella och Jonas efter skolan, och sen sov Jonas hos mig. I lördags sov jag hemma hos Hanna och Emma, kollade på melodifestivalen och hade det mys. Och igår (söndags) sov Bella hos mig, och på dagen var jag med Jonas och Bella. Dessutom är det lov snart, och det ska bli så härligt! Veckorna går så snabbt nu för tiden, och snart åker jag och Rebecka till Tyskland för att se Tokio Hotel live. Det ska verkligen bli härligt!! Min första konsert med Tokio Hotel, och det kommer skrika lycka ifrån mig. Två dagar senare kommer Tokio Hotel till Sverige, ännu bättre. mars och april, kommer bli überbra månader, det känner jag på mig.

Puss / I

Kommentarer
Postat av: Sanna

ROligt med indudivella val

2008-02-18 @ 10:21:21
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback