Guten morgen!

ja, som vanligt så har jag inte skrivit på jättelänge när jag uppdaterar bloggen. jag ska verkligen försöka bättra mig på det. hur som helst, i tisdags var det kör igen och till den här terminen tror jag att jag ska sjunga Colbie Calliat - Bubbly. den är ju hur bra som helst! på lördag ska jag äntligen träffa Hanna och Emma, det var sååå länge sen!!! idag är det alla hjärtans dag och då ska jag vara med Jonas. det blir mys- dessutom så ska jag försöka lägga in lite bilder ifrån rockbjörnen, annars kan ni kolla på min bilddagbok (http://scheissegal.bilddagboken.se) på den 24 januari. där finns alla bilder! nu ska jag gå och fixa igorning  mig för skolan.

Puss / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback