English

Haha, sitter på engelskan nu. Och hon babblar på som vanligt, men ingen lyssnar. Datorerna är alltid upptagna, så jag fick den stora och klumpiga .. Den är seg som, jag vet inte vad!! Lunchen var god, plättar som var formade som hjärtan, med sylt och grädde. Mums!

Okey, I have to write in english. Haha, yeah right mrs mongo teacher.
Det suger, och solen skriner rätt in i ögonen, skönt att det börjar bli vår iallafall.
Jag har bestämmt mig för att jag ska börja uppdatera bloggen, ofta, nu!

Puss / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback