Min julafton

Hoppas att alla har haft en supermysig julafton. Själv har jag hade det jättemysigt.

Dagen började med att jag vaknade runt klockan 10:00, åt julskinkemacka till frukost och sedan öppnade jag och Mattias paket som vi fått utav mamma och pappa. Efter det åkte vi till mormors grav för att hälsa på henne! Den var såå fin verkligen :)) (bild kommer sen!) När vi kom hem igen började det snöa, gud vad glad jag blev! Sedan blev klockan helt plötsligt 15:00 och det blev dags för kalle anka. Mina kära kusiner kom med deras familj, alltid lika kul att ses eftersom att vi inte träffas så ofta! Sen kom min farbror med tjej och en vän till de som heter Janne.

Efter det åt vi julmat, pratade och hade det bara mysigt! Sen blev det dags för min farbror att "köpa tidningen" haha.. Så han kom tillbaka med några paket och sen blev det julklappar över hela golvet. HAHA! Efter julklapparna blev det dags för fika och trisslottskrapning, woho! 125:- vann vi, haha.. Inte så mycket, men ändå. Vid tolv-halv ett tiden åkte hela tjocka släkten hem. Tack för en super mysig julafton!

Min julklappar som jag fått hittills:
- Mamma & pappa betalar 5 körlektioner, syntest & körkortstillstånd osvosv.
- Nagelkitt.
- Filmer (Mamma mia och What happens in vegas)
- Pengar / presentkort / biocheck
- Ugnsform "tills jag flyttar hemifrån" haha

Bilder ifrån julafton.







Fler bilder kanske kommer en annan dag.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback