Tiiisdag

Jag har kommit på att det nya balsamet som jag fick av mamma luktar hubbabubba tuggummi.. haha! Det ni. Och Anette (F's mamma ringde igår.) Vi bestämde att jag skulle hämta honom på onsdag och torsdag.. Woho, pengar! Och äntligen lite julklappar som ska köpas, tjooho. Jag struntar i om ni säger att ni inte vill ha någonting, helt klart ska ni jag har pratat med, ha nåt.. Jag har redan planerat vad jag ska köpa till alla ..

Och Rebecka ska färga mitt hår blondt. Jag längtar.. Har ju velat bli det så himla länge, och nu är det äntligen dags! Den 27e ska hon sova hos mig, och det ska bli så himla trevigt. Dessutom så har jag kommit på att jag kanske ska ha en liten "girls night" då.. Jag har försökt ringa till dig Rebecka men du svarar inte, så jag skriver på bloggen & hoppas att du läser det. Det kankse blir 5-10 tjejer. Det skulle ju vara hur lyckat som helst. Vill du det Rebecka? :*

Nej nu ska jag plugga lite..
Och förresten.. Jag är lite besviken på er läsare! Jag får ökat antal "unika läsare" varenda dag. Igår var det 31 stycken, men ingen kommenterar. What's up with that?! DO IT :*

/ Ida "Du har fortfarande den största platsen i mitt hjärta"
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback