Överplåt'n

Haha. Den här dagen har varit helt flippad! Dagen började klockan 13:20 då vi hade livsmedelsteori , satt i klassrummet och pratade lite! haha. Sedan blev det dags för mig, Bella och Lotta att fixa klart det sista i montrarna som vi påbörjade förra veckan. Vi la dit lite marsipanfigurer, så nu ser det snyggt och prydligt ut! haha. Sen fick vi göra anslag som vi ska ha tills på torsdag då det är öppet hus! Tjoho och gud vad roligt *NOT* .. Jag och Bella flummade runt som aldrig förr (eller jo, det händer rätt ofta..) Hur som helst. Hahaha, det roliga började när bella skulle kolla om anslagen var klara, då hon brände sig! Aj. "Stackarn!" Och sen var det igång .. När anslagen var klara och vi skulle vända de, (Jag vet, ni fattar inte vad jag pratar om nu), så bränner jag mig! Hahaha. Och Bella den djävulen bara garvar. Men vi har två snygga märken var på underarmen! Inte är de små heller. Jaja. Det enda jag säger är "Tar du bort överplåt'n" *norrlänsk dialekt* Hahahahahah.

Bilder kommer när jag orkar ta fram sladden.  / I.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback