Min helg

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag, haha. Tänke att ni kankse ville veta lite av vad jag har gjort i helgen? I lördags var jag först i stan med Anna, köpte lite julklappar och även puder och en ögonbrynspenna till mig själv, tyckte att jag var värd det, haha.. Sen åkte vi hem till mig och lagade middag till min familj. Det blev bakad potatis med skagenröra, sallad, baguetter och till efterrätt så gjorde vi choklad pudding med grädde! Så gott. Efter det skulle Anna sova hos mig, men hon hade glömt lite saker hemma hos sig, så vi åkte hem och hämtade lite prylar. Vi passade även på att färga hennes hår, och slinga - haha! H&M skit säger jag bara, "vilken skillnad" tjoho, not. Men snyggt blev det iallafall! ..

Igår, (söndag) tog vi lite foton hemma hos mig, och sen åkte vi hem till Anna och bakade pepparkakshus osv. På kvällen gick vi ut i skogen med hennes mamma och några kompisar, så scary! Annas mamma berättade spökhistorier, och bilderna vi har tagit är läskiga. Orber, sår i ansiktet, osv. Sen hade min buss slutat gå, så jag sov över hos Anna, mysigt! :)) Vi spelade super mario, haha. Men usch vad dålig jag är på det, det är nästan lite skämmit!

Idag vaknade vi runt 11 tiden, eller jag iallafall. Anna vaknade runt 10tiden. Jag åt så himla god frukost framför tvn när jag, Anna och hennes lillasyster Freja satt och kollade på Grinschen (stavning?) Hahaha. Filmen äger ju nästan!

Tack för en underbar helg Anna :** Du är en sann vän.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback