mellandagsrea - kaos.

Okej palla. Jag skrev ett hur långt och bra inlägg som helst igårkväll men bloggen blev cp så det sparades inte. Kul! Hur som helst..

I söndags kom Anna till mig så att jag skulle slippa sova ensam i hela huset. Vi åt lite chips och dipp, lyssnade på musik och vid 11 tiden kom Malin och James. Vi satte på Mamma Mia filmen och sen när den var slut var klockan redan 01:00, så de åkte hem men jag och Anna gick och la oss.

Igår var jag inne i stan med Anna. Vi vaknade runt 11 tiden av att klockan ringde (eller var det din syster som ringde Anna? haha..) Hur som helst. Vi åkte in till stan och där hittade båda jag och Anna de perfekta nyårsklänningarna! Självklart köpte vi de, så nu kommer vi vara hur snygga som helst. -Bild kommer- Vid tre tiden mötte vi Rebecka som hade med sig Bjön Gustafsson dvdn som jag skulle få låna, woho! Och även bilder ifrån min fest, haha. Vi kollade runt lite och Rebecka köpte present till hennes två kompisar som fyller år på fredag. Vid 17 tiden åkte jag och Anna hem till mig, kollade igenom bilderna som Rebecka hade med sig och sen åkte vi hem till henne. Åt mat, åkte och solade solarium. Vid åtta tiden kom Victoria som också ville kolla på Björn Gustafsson dvdn, haha.. Sedan gick min sista buss, så jag var tvungen att springa ut till den. Dagen var iallafall supermysig!

Idag vaknade jag runt klockan 12 av mn mardröm, fy fan vad hemsk den var.. Usch, jag hatar att drömma sånt! Fixade iordning mig för att sedan åka och möta Tove i farsta. Där hittade jag ett par supersnygga skor som jag köpte på med mitt presentkort som jag fick i Farsta centrum. Tror dock nu att jag ska lämna tillbaka de och köpa ett par jeans som jag hittade igår på Carlings. Skulle nog behöva de mer! Haha. De var as snygga, låg midja, satt jättebra i rumpan + låren (som annars brukar vara problemet för mig när jag ska hitta jeans!) Så ja, det blir nog de istället. Haha. Tove och jag gick iallafall runt och kollade lite, jag köpte dessutom ett par strumpbyxor till klänningen eftersom att mina andra leggings gick sönder på festen, haha! No comments, maria?! Hahahah. Vid 4 tiden åkte jag hem och nu sitter jag här och har jättetråkigt. Ska nog gå ner och äta lite chips och dipp, tjock som jag är!

Imorgon är det nyår, hm, vet inte riktigt vad jag tycker om det. Då ska jag iallafall möta Sofie, få min julklapp och tillbaka en klänning som jag glömde hos henne för ett tag sedan. Det ska bli superkul! Sen vet jag inte riktigt vad som händer. SKa kanske till Maria som eventuellt ska ha fest, annars hittar jag väll på nåt annat skoj.  / Ida


Bild ifrån min fest i lördags. Love you Anna!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback