Lill lördag.

Jag kom nästan precis hem. Snart ska jag åka iväg och passa F.  Hans mamma ringde förut när jag var på väg hem och sa att Fabian var magsjuk igår, men frisk idag. Men om han skulle börja må dåligt så skulle jag ringa pappan och be han komma hem.. Hur som helst, efter ska jag kanske träffa Jonas. Hoppas hoppas hoppas att han vill.. Jag har inte träffat honom sen i måndags och om vi inte ses idag kommer det inte bli förns på fredag, lördag eller söndag. Visst, det är bra att vara ifrån varandra. Men jag saknar honom..

Skolan gick bra. Hade bild och vi fick måla våra lergrejer som vi gjorde förrförra gången. haha! Jag gjorde en kopp, skitsnygg *not* och idag fick jag måla den. Jag gjorde lite blommigt mönster, haha. Lite sådär sommrigt, dock är den inte klar ännu - men snart så! Nästa lektion hinner jag nog klart. Jag planerar att ge den i julklapp till någon, men vem? Haha. Farmor och farfar kankse! De tycker ju alltid att allt man gör är så "himla fint" hahah. Jaja. nu ska jag byta kläder och göra mig iordning lite, kankse ska köpa en gasmask så att jag inte smittas (?) hm, nej. Jag tror att jag struntar i det! / I.

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback