lalal

Nu har jag pluggat jättelänge och känner mig lite sådär duktig! .. Anna smsade precis och hon ska ta en buss ifrån Älvsjö så att hon kommer till mig runt tjugo i 5. Mys! Sen ska vi väll hitta på nåt skoj, haha. Hyra film, fast jag vet inte om vi ska göra det hemma hos mig eller hemma hos Anna. Det väntar och ser! Nu ska jag fixa ordning mig. Kommer nog inte skriva så mycket mer!  

Kankske tar lite foton idag också som får ta plats i bloggen. Det har blivit få sånna på senaste tiden! Sry.

/ Ida "I need a miracle. I wanna be your girl."
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår hur det känns. det är inte lätt att bli lämnad

2008-12-14 @ 20:48:07
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback