jobbigt

Jag kan verkligen inte sova och jag vet inte vad det är med mig.. Just nu är jag skittrött men såfort jag släcker ner allt, så blir det som hök ögon och jag blir klarvaken - helt plötsligt! Ligger och tänker, och känner hela tiden att "nej, jag kan faktiskt inte sova.." Dessutom så kurrar min mage, jag har inte kunnat äta ordentligt sen i onsdags. Idag har jag bara ätit middag och knappt det! Magen känns jättehungrig och kurrar, men såfort jag kommer i närheten av mat så börjar jag må dåligt .. Jobbigt, men men! Gjorde popcorn tidigare idag på kvällen - men mer än halva skålen är kvar. Whats up with that?! Och nu börjar huvudet att värka, jag har ju varken ätit eller sovit bra på 3 dagar. Nej nu ska jag försöka somna. Godnatt (och förlåt för allt klagande i texten!) / Ida

Hittade även den här på min bilddagbok när jag kollade igenom bilder.

Vad blir ditt namn?
A. Gillar att dricka/festa!
B. Alla vill ha dig.
C. Riktigt barnslig.
D. Gillar att dansa loss.
E. Oh, jättebra kyssare.
F. Bra personlighet och utseende.
G. Skiter i vad andra tycker.
H. Sådär kyssare.
I. Helt underbar i sängen.
J. Alla avgudar dig.
K. Vild och galen!
L. Alla älskar dig.
M. Kanske inte så jätte smart.
N. Du kan behålla hemligheter.
O. As sexig, grr
P. Populär bland alla.
Q. Ful.
R. Helt GALEN
S. Lätt att bli kär i.
T. Omtänksam och bryr dig.
U. Kingen på att bara tare lungt.
V. Bästa kyssaren som finns.
W. Tänker sig inte för eller nått, sjuk i huvudet.
X. Jätte bra i skolan/jobbet.
Y. Bästa en pojkvän/flickvän kan begära.
Z. Alltid redo

I. Helt underbar i sängen.
D. Gillar att dansa loss.
A.
Gillar att dricka/festa!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback