jag förstår inte vad erat problem är?!

Fy fan vad jag blir sur på vissa personer. Idag när jag skulle till skolan så hamnade jag och några ifrån min förra klass/skola på samma perrong. Och för er som inte vet, (kommer inte ihåg om jag har nämt det tidigare) så blev jag mobbad för att jag var smal och tydligen såg ut som ett anorexia barn. Haha! Det är lite skrattretande faktiskt.. Hur som helst, jag träffade de när man ska gå in i tunnelbanehallen vid min station, de kom ifrån ett håll och jag ifrån ett annat. Jag tror att de först blev rätt paffa över att det var jag, vet inte varför men ja. De såg lite chockade ut! En av personerna har jag inte sett sen jag gick ut 9an och den andra var med när jag  träffade deras lilla "gäng" på bellas födelsedag. Hahaha. Ja ja, jag gick upp före de i trappan och jag hörde hur de snackade bakom min rygg!  moget. Sen sätter vi oss på samma vagn, och de råglor , som om de aldrig har sett en människa förr och jag hade bara lust att skrika rätt ut till de och fråga va fan det var som de glodde på. Jag gick iallafall av innan de, och de busvisslade osv. Det roliga är, att jag faktiskt inte förstår varför de fortfarande håller på.. Det har gått 4år sen jag ens var i närheten av de.. Men jag gissar väll på att vissa aldrig mognar!

Samhällsprovet gick jättebra, haha. Jag är faktiskt ganska stolt över mig sjäv! Jag hoppas att det gick bra iallafall, ska inte säga för mycket med G kommer jag nog få och det var det som jag ville ha. Jag kunde två frågor på VG och MVG delen, haha.. Inte så bra,men va fan. Ett G duger som fan för min del. / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback