I LOVE YOU, JAG ÄLSKAR DIG, TE AMO, MAHAL KITA!

Tja Fan :) Anna panna här :)
Sitter hemma hos Ida Slida just nu, satte just på musiken som vi shakade till  igår, ida diggar :)... (och äter chirre)
Gårdagen var grymt rolig! Ida blev lite roligt full och dansade med mig, wow! De gillar vi! Va jätte sköna människor här som var sociala och härliga! Ida sprang runt hela tiden och kollade så läget var bra överallt, fett söt! Dom gångerna hon fick chansen ställde hon sig och dansade med oss andra och fick lite träningsvärk. HAHAHA Ida hade någon söt liten svart klänning påå sig och leggins till.. Gullungen Maria fick för sig att de va "fashion" och kulle göra hål i idas leggings, de va skitfult! ahahhaha nej förlåt jätte gulligt :P
Ida är väldens guligaste männiiska! heeeeeeelt underbar :) Miii loveeeeeee !





Snart kommer James och Malin hit då ska vi väl äta mer chips och göra chokladpudding typ.

Och Ida, jag älskar dig, du är en underbar mäniska, Finns alltid här för dig !
Kommentarer
Postat av: Elin

hej anna !

förlåt för mitt "beteende" senare på lördagskvällen. jag mådde inte så bra den kvällen, varken psykiskt eller fysikt. men jag vill bara säga att det var jätte trevligt att träffa dej. du verkar vara en jätte söt och trevlig tjej. hoppas vi ses igen :)

puss och kram

2008-12-29 @ 16:22:53
Postat av: anna

de e luuuuuugnt :) alla lever, right :D ?

du me :) puss

2008-12-31 @ 14:05:33
URL: http://annalinneajoline.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback