I go crazy now

Nej.. Det funkade tydligen inte att ladda upp bilder ifrån mobilen! Jag förstår inte varför. När man kopplar in sladden så kommer det upp en ruta där det står "USBn känns inte igen" eller nåt i den stilen.. Usch! Och jag är ju så oteknisk av mig också!

Jag längtar så till lördag. Då ska Anna sova hos mig eller jag hos henne! Och så ska jag laga middag, och hon ska äta hos mig, hhaha. Sedan på dagen ska jag handla julklappar till alla nära och kära! Hoppas att jag hittar det som jag har planerat att köpa till alla :)). Om en vecka är det julafton, vart är snön och vart är julkänslorna? Jag har seriöst inga alls, haha. Och om två veckor är det nyårsafton.

MALIN OCH ANNA ÄR MINA FAVORITTJEJER.

/ Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback