En tisdagsmorgon

Sitter i sängen nu och slappar lite. Börjar inte förns klockan 13:00! Skönt! I och för sig så skulle det vara skönare att börja tidigare och sluta 13. haha! Nej men alltid lite skönt med sovmorgon. Efter skolan ska jag vara med Jonas, yey! Fast jag vet dock inte vad vi ska hitta på .. Men nått kommer väll upp. Usch, jag behöver helg nu känner jag!!! Åter tillbaka till texten. Jag vet inte om jag har nämt det i min blogg, men vi håller på att göra om vårat lilla badrum på nedervåningen och just nu är det byggare här .. Och vet ni? De har stängt av vattnet, så jag kan varken duscha, gå på toa, tvätta håret - you name it! Va fan ska jag göra? Hm .. Hoppas att de blir klara innan klockan slår 12:00 så att jag åtmindstånde kan tvätta håret! Det skulle uppskattas.. Har inte så mycket mer vettigt att skriva! Hörs lite senare.

Just det! Idag ska Maria operera sig. Hoppas att det går bra gumman. ♥
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback