Bilder ifrån förra veckan.

Jag tar de andra bilderna i ett nytt inlägg, haha! För de kommer att bli rätt så många.. / Ida

Onsdag:

1. Min kopp som den såg ut innan.
2. Min kopp när jag målade den svart! Dock inte klar.

Fredag:

Jag fick den här fina julklappen av min ängel Anna. Så nu har jag den på väggen!


1&2: Mitt pepparkakshus jag gjort.
3: Mina "jul"tårtor som jag gjorde i fredags.

Söndag:


1&2: Åt tacos hemma hos Anna.
3&4: Sen hade vi filmkväll och åt chokladpudding & chips och dipp. Mums!
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback