All I want for christmas is you

Snart kommer farmor och farfar, de ska äta här .. Jag orkar inte försöka vara glad och trevlig. Jag har precis gått upp nästan, kankse för en timme sen. Orkade inte röra mig eller gå upp, så jag låg kvar och försökte plugga lite. Dessutom så behöver jag en bloggpaus så att ni vet, jag orkar inte försöka vara aktiv när inläggen ändå inte är speciellt långa. Kommer säkert uppdatera lite varje dag, men inte lika mycket som innan, och inte lika långa inlägg.

Anna vad här igår, tack gumman.
Hoppas att allting löser sig, annars vet jag inte vad jag gör.
Idag är det Lucia förresten! Och om en vecka är det jullov.. Jag längtar inte ens.

/ Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback