Veckans beauty

Veckans Beauty går ut på det sättet att Ni sjävla får utse en kille / tjej, whatever you like it, som ni tycker ska få stå under titeln veckans beauty.

För att vara med att rösta gör ni såhär:
Skriv en kommentar med namnet på personen/kändisen ni skulle vilja se som veckans beauty. Ni måste ha med datumet och vilken vecka det är. Samt varför ni skulle vilja se personen i fråga som "VB" .. Kopiera även in koden till bilden som ni vill ska publiceras, och även vad personen heter. Tillexempel.

"Hej. Jag skulle vilja att NAMN blir veckans beauty för att han/hon är grymt snygg.
Adress till bilden: www.adress.com 
Hälsningar NAMN

Idag är det den 10/8 vecka 32"

Kommentarer
Postat av: Erika

haft en bra, men innehållslös dag! tackar som frågar!

själv?

2008-08-11 @ 00:02:20
URL: http://myerikalife.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Svar: Ja, det har jag. Heldag på Ikea :)

2008-08-11 @ 00:10:39
URL: http://misswictoria.blogg.se/
Postat av: Rebecka

say what? Kan man inte bara skriva det här? Jag tycker att Gustav Schäfer ska vara veckan beaty, just för att han är snyggast i världen, han är charmig och har världens finaste leende. Glöm ej att skriva att han är min och att ingen annan får röra honom! haha, puss :*

2008-08-15 @ 16:18:13
Postat av: Ida

Rebecka: haha! det ska jag komma ihåg ;) han blir nog det imorgon, tjo ho. Och nej det ska jag verkligen inte glömma, hahha :D puss :*

2008-08-16 @ 11:36:07
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback