Veckan som varit i bilder.

Hej. Sitter och kollar på OS just nu med Jonas. Håller även på att ladda upp lite bilder ifrån veckan som har varit, alltså Ung08 dagarna i stan. Och.. Jag måste bara tillägga, vissa bilder är helft fucked up ifrån The voice kvällen. Men jag hoppas att ni s tår ut ;) Jag bjuder på dom! haha..

Onsdag: åkte in till stan med Jonas.


Onsdag: där inne träffa vi My & Charlotte. efter ett tag kom nån som My vad på g med.


Onsdag: hahahah..


Torsdag: Leo ville pussa på Jonas, hahahha..


Fredag:
vi träffade Malin och James och deras kompisar i kungsan :) <3


Fredag: efter ett litet tag kom Carro och Lotta! :)


The voice: innan, hos jonas.


The voice: hahahahahahha, omg!




The voice: den där bilden blev den sista som är värd att lägga upp.. haha!
kommer antagligen att lägga upp lite fler ifrån mobilkameran sen.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Söt bild på my och talle :'>

2008-08-20 @ 12:51:18
URL: http://miffi.blogg.se/
Postat av: ida

Haha ja :)

2008-08-20 @ 21:05:55
URL: http://idabarck.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback