8 månader.

Sitter hemma hos Jonas nu. Vi har precis ätit middag, kyckligklubba och potatissallad. As gott! Vi sitter och kollar på tv just nu, det är Greek. Ingen av oss har sett det förut, men det verkar rätt kul. Och om ett litet tag börjar En prinsessas dagbok 2. Åååååh, gud vad roligt, haha.. Jag vet jättelarvigt. Men gud vad kul!!! Det var så himla länge sedan jag såg den. Hihi.

Förresten, bilder ifrån kräftskivan kommer upp någon annan dag. Just nu orkar jag inte ladda upp dom. Det tar sådan tid! men glöm inte att rösta på "Veckans beauty" som ska koras idag för den här veckan. Tror att jag ska försöka fixa lite med designen. Ha det så bra allihopa. Imorgon är det skola, och jag ser faktiskt fram emot det. Första veckan då vi hahr projektarbte, lite spännande faktiskt. Undra vad vi får göra!?

Idag har jag och Jonas varit tillsammans i 8 månader. 8 underbara månader, jag älskar dig så grovt mycket.


xoxo / Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback