Mobilpanik.

Alla dessa pauser på 5an alltså. Usch, jag hatar dom! Kan dom inte bara låta filmen gå och ha reklamer efter programmen. Men ja, det är klart. Kisspauser är ju rätt skönt. Så att man inte missar någonting superviktigt ifrån filmen.. Men samtidigt, ca 7 minuters reklam? Nej tack.

Idag var jag i Globen med pappa, mamma och Jonas. Vi skulle kolla på en ny mobil till mig eftersom att jag önskat mig en i födelsedagspresent. Jag önskade mig denna sötnosen:

Men eftersom att den är så himla dyr. Så blir det nog någon av dom här. Men klart så ska jag inte klaga!! Dessutom så köpte vi hostmedicin till mig eftersom att jag har hostat så mycket denna vecka som varit, och det verkar aldrig gå över. Så när jag går och lägger mig ska jag ta det.. Med laktits smak, haha, undra hur det blir! Här är iallafall några mobiler jag önskat mig,


vilken tycker ni? 
Nu ska jag återgå till filmen.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback