Hittade den här roliga..haha!

 Vi börjar lätt
Vad heter du?: Ida
Vad kallas du?: Haha, har inget smeknamn
Hur många syskon har du?: Ett, Mattias :)
Familj : mamma, pappa, lillebror
På fritiden :  shoppa, sjunga, pojkvännen och vännerna.
Om du vann 1000000 kr skulle du : wow. öhm, MYCKET!
Om du var ett djur vilket djur skulle det vara? : HAHAHA, ingen aning.

ja nu känner vi nästan dej, nu ska vi gå djupare.
röker du? : nej.
dricker du? : typ inte
festar du? : såklart!
sjunger du i duschen? : ja om jag har lust ;)
är du nöjd med ditt liv ? :  just nu, ja!
har du någonsin, någonsin velat dö? : eh, ah faktiskt..
är mer värd än guld : alla som står mig närmast.
beroende? : nej?
läskigaste upplevelsen : oj, haha.. no idea!
äckligaste upplevelsen : alltså, ingen aning!
bästa upplevelsen: oj, det finns så många. vart ska jag börja?
mest magkittlande upplevelsen : pinsamt, men det måste nog vara första gången jag träffade Jonas
bästa barndomsminne : Oj.. det finns ju så himla många här med.
vad/vem/vilken plats saknar du mest just nu för tillfället ; Hm.. Jonas, Bella och Rebecka!

men underbart, nu vet vi lite om dina innersta känslor, hoppa rätt in i kärlek och vänskap .
har du ;
dumpat någon : ja
blivit dumpad : ja, fast det vart jag bara glad över, hahah!
sårat en kille : ja, typ?
sårat en tjej : vänskapligt, ja.
fått ditt hjärta brustit : ah.
fått någon annans hjärta att brista : ah jag tror det
vännerna betyder? : mycket!
Mobilen är : alltid där jag är. haha!
har du levt en dag utan din mobil? : ah, faktiskt.
internet :  tack gode gud för internet, haha!
är du kär : Ja :)
hur många gånger har du vart riktigt kär på riktigt ? :  ska jag vara riktigt ärlig? en gång hittills.

15 snabba
1. internet eller mobil? : båda!!
2. hårspray eller mousse? : hårspray, lätt
3. Fredag eller lördag? : fredags kvällar.
4. dicks eller chicks? : HAHA! dicks
5. wax eller gele? : inget av dom.
6. gelehallon eller sura tungor? : sura tungor, typ..
7. alla hjärtans dag eller din födelsedag? : båda är mysiga om man har någon man kan fira alla hjärtans dag med.
8. pengar eller kärlek? :  kärlek såklart!
9. svart eller vitt? : båda tillsammans.
10. katt eller hund? : lite blandat, men idag - katt!
11. mint eller lakrits? : lakrits
12. msn eller real life? : real life
13. sällskapspel eller dataspel? : sällskapspel
14. sex eller strul? : sex
15. film eller musik? : svårt att välja :D

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback