God morgon.

Hej allihopa! Har ni sovit gott? Just nu sitter jag hemma hos Jonas. Han sover, stackarn. Han är sjuk och fyller år om 2 dagar! Usch vad jag tycker synd om honom. Imorse träffade jag och Bella, som jag skrev igår Viktor. Haha, vi satt  och läste stockholm city, och bara helt plötsligt så dök han upp ur ingenstanns. ahaha! Det var lite roligt. Hur som helst, tror att jag ska gå och laga lite mat till oss. Jag är så himla hungrig! Hoppas att Jonas orkar göra någonting idag, för imorgon har vi ett viktigt uppdrag, haha.

Skriver nog mer sen!  Puss.
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback