Gårkvällen.

Usch, febern satt fortfarande i igårkväll när gärsterna kom. 41 grader, tjoho.. Eller inte ! Men kul var det ändå, jag och jonas bakade tårta på dagen, (bild längre ner) och ena vart as lyckad, den andra vart inte lika lyckad.. haha! Men god var den iallafall.  Lite senare åkte vi till Bergshamra, men anledningen behöver inte nämnas här på bloggen. Men personen vi besökte ska hur som helst veta att jag alltid finns här, oavsett när och var du befinner dig. Okej? Jaja, idag ska Jonas vänner komma, och febern börjar gå ur. Lagom tajming till imorgon då jag har fixa en riktigt rolig överraskning till Jonas i 18års present. Inte bara det han kommer få, haha. Men iallafall :)! På söndag kan jag berätta vad det var jag gjorde och vad vi hittade på! Hur som helst, ikväll ska de gå ut, såklart!!! MIn moster Sofie, som egentligen inte är som en moster eftersom att hon bara är två år äldre än mig, nämnligen 20år, har fixat så att Jonas +10 pers till kommer in på ICE som egentligen är ett 20+ ställe, haha . Men ja, hon ringde nattklubbschefen och allt löste sig, haha.. Och på k15 där hon jobbar i baren. Hoppas verkligen att kvällen blir lyckad för dig älskling, och att ingenting händer, ta det lungt! . Skriver nog mer ikväll. Lite bilder ifrån Jonas födelsedag kommer komma nu också!


På Jonas födelsedag! Harry B James.


Kalle var glad! hahaaha



Kalle och Jonas !


Tårtorna jag & älskling gjorde.

TÅÅÅÅRTA!

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar;



Tack så mycket.. Ja, eller jag vet inte riktigt. Kanske inte så blond som jag eftersom att du har så pass mörka ögonbryn och så, men kanske.. Men det kommer nog ta ett tag innan du ligger på samma nyans som jag i sånafall ;-P



PUSS

2008-08-22 @ 17:11:41
URL: http://mariasy.blogg.se/
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback