woohooo!

Finally, haha.. Nu har jag äntligen skrivit klart allting till mitt nationella prov. Hoppas, hoppas, hoppas bara att det går bra imorgon. Jag testade att läsa upp allting, och det blev 04:01 minuter.. Jag får försöka dra ut på det lite eftersom att det egentligen ska vara en minut till, nämnligen 5 minuter. Men jag har hjänsläpp nu och kommer verkligen inte på något mer vettigt att skriva. Jaja, önska mig lycka till! Nu ska jag, flera timmar senare, börja vara lite social emot Jonas som fortfarande sitter och spelar playstation med min lillebror.. haha, förlåt älskling, men jag var faktiskt tvungen att plugga idag. Vi kankse hörs lite senare!

Puss Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback