There you go again, you're back in my mind

Hallå kära läsare, om jag ens har några, haha..
Jag är nästan klar med mitt nationella nu!!! Och jag är så himla glad, äntligen. Det är imorgon och jag får verkligen hoppas att jag åtmindstånde får godkänt. Om jag inte fåt det, vet jag inte vad jag gör.. haha. Hur som helst, Jonas är här, men eftersom att jag pluggar just nu så spelar han playstation 2 med min lillebror.. Haha, gulligt. Idag hade vi kallköks teori, och jag måste säga att jag tycker att det var riktigt roligt. Att få lära sig nya saker bland annat. Och ett stort grattis till Stefan som fyller 18 år idag, hoppas att du får en jätte trevlig dag. Nu ska jag återgå till pluggningen. Ha en trevlig kväll!

Puss och kram Ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback