Tandställnings skit.

Usch usch usch. Jag och Mattias är så himla osmarta, vi åt pizza nu till middag och inte tänkte väll vi på att jag fick tandställningen igår. Nu gör det ont som fan och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hela underkäken känns helt bortdomnad och ändå så tuggade jag knappt utan svalde stora, ibland hela, bitar. Jag får väll knarka yttligare några ipren och hoppas på att den värsta smärtan går över. Nu ska jag fortsätta med min presentation till nationella provet. Önska mig lycka till! 

Kram Ida
Kommentarer
Postat av: Stina

yoghurt och nyponsoppa/blåbärsoppa säger jag bara, man klarar sig rätt länge på det^^

2008-04-08 @ 20:44:49
URL: http://todaysquestion.blogg.se
Postat av: Ida

haha, ja. jag får äta det ;D tack för tipset :)

2008-04-09 @ 08:19:50
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback