shit.

Jag vill först och främst bara tacka dig Jonas, för att du finns. Det betyder verkligen jättemycket att veta att du finns här när omständigheterna är som dom är. Jag älskar dig mest, och jag vill aldrig att du försvinner ifrån mitt liv.

Sitter och pluggar just nu, så himla boring - men behövligt! Haha. Jag har gått igenom allt på vetebröd, och det känns som om jag kan det någorlunda, wohoo! Sen är det bara matbröd kvar.. Som jag inte ens öppnat! Hahah. Snart är det valborg, och den dagen ska jag tillbringa tillsammans med, vad jag vet nu, Jonas, Bella och Marcus. Antagligen Jonas kompis marcus också, och vi ska vara på Lidingö! Ska bli hur mysigt som helst, och speciellt eftersom att jag & Jonas räknar våran "vi-blev-tillsammans-dag" på nyår, som vi också tillbringade på Lidingö. Jag tror valborg det här året blir hur bra som helst, för jag kommer vara tillsmmans med några av dom personerna som jag gillar/älskar allra allra mest. Nu ska jag fortsätta plugga, det blir nog bäst så! haha,

Puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback