Nationella prov i svenska! Woow..

Kom hem för kankse 45 minuter sen och sitter och pluggar till nationella proven som vi ska ha på torsdag i svenska. Jag fruktar det verkligen!!! Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte. Oavsett hur dåligt det än kommer gå, eller om det går bra. Kommer jag alltid att hata nationella prov. Varför ska man ha det? Jo, för att nån ska sitta och kolla hur duktiga eleverna i Sverige är.. Typ! Så himla onödigt, enligt mig. Hur som helst, idag är det kör och jag längtar för fullt. Äntligen ska jag få träffa Rebecka igen, som jag saknat så himla mycket, även fast vi träffades i fredags. Förhoppningsvis så får vi sjunga i mic, och jag hoppas att hon tar med sig två, så slipper jag och Bella dela på en. Det blir bara krångligt.

Och. Du kan inte ta mig för givet längre, för snart orkar jag inte mer.

Puss / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback