meine welt dreht sich

Hej, hallå. Var som sagt i Farsta centrum igår med Jonas och Bella. Jag köpte en bikini ifrån H&M, överdel & underdel (bild längre ner i inlägget). Efter det åkte vi hem till mig igen, och åkte förbi ICA och köpte ingridienser till kakorna & tårtorna vi skulle göra till en person som beställt dom av mig & Bella. Det var kuuul, haha. Allting gick på 441:- så Bellas mamma fick komma och hämta allting med sin bil eftersom att vi hade tagit cyklarna ner, yey. Vi gjorde finska pinnar & schackrutor, haha. Dom vart "jättefina" enligt mig & Bella, men mamma & mattias tyckte dom var skitsnygga, aja. haha! Hoppas att kunden blir nöjd. Jonas sov över hos mig sen, det var mysigt. <3

Idag har det varit en kort dag, hade nationella i engelska, läsförståelse och hörförståelse. Herreguuuud. Läsförståelsen gick totalt åt pipsvängen känns det som, jag hann knappt klart. På vissa chansade jag bara eftersom att jag blev så stressad och verkligen ville hinna fylla i alla. Jaja.. Vi fick tacogratäng i skolan till lunch sen, det var väll hyffast gott, haha. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska ticka, för sen ska jag till Jonas skola. Om två dagar är det valborg, fy tusan vad jag längtar.. Även fast att det kankse inte kommer bli den allra bästa.. Nu ska jag springa & tvätta håret, hann aldrig göra det imorse.

   
bild 1, 2&3 - jag & Bella fotade lite i provhytten på H&M i Farsta.
Bandeau bikini, guld/svart 98:-, svart underdel 79:-
bild 4 - fotade en "gumma" i svenska boken, det föresteller Bella om 40 år. HAHAHA!

Puss ida
Kommentarer
Postat av: ida

lala

2008-04-29 @ 13:41:33
Postat av: BELLa

HAHAHAHAHAHAHAH den sista bilden! fyh fan för dig!! XD

2008-04-29 @ 14:12:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Ida

HAHAHA, lite roligt får man faktiskt ha det!

2008-04-29 @ 14:18:35
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback