Mary-Kate Olsen

    

Jag är bara tvugen att ladda upp dom här bilderna på M-K. Det är mina absoluta favoritbilder på henne, och jag bara älskar hennes stil & hennes look. För er som inte vet så var jag verkligen ett stort fan av MK & Ash för några år sedan. Jag hade posters över hela väggarna med dom, och visste exakt allt om dom och så vidare. Hur som helst, jag måste bara tillägga att Ash inte är fy skam hon heller. Hon är minst lika vacker som M-K. Jag kanske laddar upp bilder på henne sen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman jag vill inte leka proffs eller såå, men 4:e bilden från vänster är inte Mary-Kate utan Ashley ;P
hehe, skulle bara säga det. Tihi

Puss

2008-04-05 @ 11:03:30
URL: http://Mariasy.blogg.se
Postat av: Ida

Thanks for telling me honey! :'D

2008-04-05 @ 17:41:09
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback