Källa: tokio-hotel.se

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jag är verkligen besviken. Visst, jag kommer antagligen att få se dom på den framflyttade Dortmund konserten som har sitt preliminära datum i augusti. Men Sverige då? Vi som har sett fram emot den så himla mycket, och ja.. Meet & Greet vinnarna borde ju inte vara så speciellt glada nu heller. Jaja, nu ska jag gå och göra mig iordning.                                                                                                                         Puss Ida

Tokio Hotels konserter har nu blivit helt inställda. Biljetterna lämnas tillbaka där de köpts för att få tillbaks pengarna. Någon ny konsert är inte planerad än, och vi vet inte när det blir. Vi ber er att *inte* mejla och fråga oss om nytt konsertdatum - dessa mejl svarar vi inte på. Nytt konsertdatum postas här på hemsidan när vi vet det.

Biljetter till konserten i Stockholm: Lämnas tillbaks där de köptes senast 8 maj.
Biljetter till konserten i Oslo: Lämnas tillbaks senast 11 maj. Mer information på livenation.no

Eftersom konserten är inställd blir det inte heller någon Meet & Greet. 

Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback