Ich glaub an dich

Har precis kommit hem ifrån stan med Jonas och Kevin. Dagen har varit jättebra, slapp dag i skolan och sen stan med blå himmel, så himla mysigt. Hur som helst, Jonas köpte en t-shirt, skitsnygg för 99:- billigt! Och jag köpte mat på Burger King, hahah! Och just det, jag kom på.. Igår när farmor och farfar var hemma hos oss på middag så berättade mamma att dom hade startat ett konto för oss när vi var små, som vi bara fick öppna när vi var 18 år. Och när vi är 18 så har det kommit in 25 000 på det, förstår ni!! tjugofemtusen kronor, till körkort. Och så hade dom gjort till alla barnbarn, (5 stycken) det är hur mycket som helst, men fy vad gulligt! Alltså så kommer jag lungt ha råd med körkort som jag verkligen vill ha, nu slipper jag tänka på pengarna till det.
Jonas och Kevin sitter och spelar fifa, igen. Och det är så jävla tråkigt, ursäkta språket. Men fyfan! Jaja, nu ska jag läsa andra folks bloggar, skriver kankse mer när jag kommer hem.

Puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback