I guess it's you.

Har precis ätit middag och är hemma hos Jonas just nu. Vi ska åka hem till mig strax och hämta grejer eftersom att jag ska sova här, mohah. Var i stan med Bella, Jonas och Kevin idag och det var verkligen jätteroligt. Äntligen, äntligen, äntligen träffade jag Bella efter skolan, jag har verkligen saknat det.. Som fan. Jag kan inte förklara. Om du skulle försvinna skulle jag inte vilja leva, du är min bästa vän och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Några av dom bästa stunderna i mitt liv, har varit med dig och jag vill uppleva fler. Tack för att du finns, verkligen. Idag i skolan hade vi bara nationella i engelska ifrån halv nio till tio i tio. Jag satt bara i ca 40 min tror jag, och sen kom Jonas till skolan. Jag hoppas verkligen att det gick bra, även om det kankse inte kändes som ett direkt VG. Jag blir hur som helst nöjd med "bara" ett G. Men ja, nu ska vi springa till tåget, det går om tio minuter, kankse skriver mer sen!  Ha en trevlig kväll allihopa.

Puss ida
Kommentarer
Postat av: BELLa

Det var jätteroligt att vara med dej med!!

2008-04-18 @ 09:48:25
URL: http://IsabelleNojd.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback