Hos jonas <3

Heeej igen bloggen! :*
Sitter hemma hos Jonas nu med Bella.. jonas har inte kommit hem än, men vi kom in ändå. mohaha! Tror han kommer om ca 20 min. Sen ska vi åka in till farsta för att jag ska köpa en bikini till i sommar, woho! Har hittat en as snygg på H&M. Och sen ska vi hem till mig & baka. Myyys! Och just det, höll nästan på att glömma. Bella kankse ska följa med mig och min familj till Spanien, Isn't that great?! - Jo det är det. Haha, fyfan vad kul det skulle vara! + Att Jonas kankse sla följa med oss till Danmark när vi ska till min moster, och först blir det Tyskland med Rebecka för att kolla på tokio hotel. Mitt sommarlov kommer äga alla andras, jag lovar! Hahha.. Helgen var mysig, spenderade den ju som sagt på Bellas land, (bilder kommer senare i veckan) battieriet på kameran dog, så det blev inte sååå många bilder. Men jaja! Idag hade vi provet i bageri teori (säger man så? hahaha) Det gick sådär.. Jag blir överlycklig om jag får ett G, det säger väll allt? haha.. Hoppas det gick bra. och just det, (igen) bella ska också färga håret ljusare, hon tingde och bokade tid nu.. Och det är samma dag & hon ska färga bara en halvtimme efter mig, haha.. Såklart på olika ställen, men ändå. Lite komiskt! haha. 

Puss ida
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback