Hammaaarby!



Jonas och Mattias åkte för typ en halvtimme sen, till medis. Dom ska ta bajentåget in till matchen, läskigt. Men ja, dom kommer få det jätteroligt iallafall tror jag eftersom att dom verkligen har sett fram emot det här jättelänge. I medis ska dom möta Kevin, och några som går i Mattias klass. Om man ska jämnföra, så är nog den här matchen som en tokio hotel konsert för mig, haha! Ungefär. De älskar hammarby, jag älskar tokio hotel. Jätte dålig jämnförelse, jag vet. Haha, men jag försökte iallafall! Hur som helst, Jonas kom hem till mig idag vid cirka klockan tolv. Vi gjorde mat direkt eftersom varken han eller jag hade ätit någonting, sen låg vi och kollade på film hela dagen, & var inne lite på datan. Han diskade, plockade ut diskmaskinen och fixade. Så himla gulligt tycker jag!!! Och det är så jävla fint väder ute här nu, typ 15 plusgrader - äntligen. Självklart är man sjuk då. Jag vill vara med Jonas och Mattias nu.. Och det finns verkligen ingenting roligt att göra på datan, ingen rolig är inne och jag sitter bara och kollar massa klipp på youtube och är inne på playahead. haha! Mamma och pappa har precis åkt och köpt McDonalds mat. Det blev en lilla menyn med cheddar dipp och cola för min del. Jag skulle inte orka en QP meny nu, som jag alltid brukar ta. Nu ska jag ringa Rebecka tror jag, om jag hinner innan mamma och pappa kommer hem!

Puss ida
Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla råttjävlar som ska få ett straff mål i 92 minuten!! de hade inget tryck på norra stå som vi bajare på södra hade....pinsam

FORZA BAJEN

2008-04-18 @ 17:30:53
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback