Godmorgon

Halloj, Jonas ligger fortfarande och sover, men jag är vaken sen typ en timme tillbaka. haha! Igår var jag hemma hos Kalle på Lidingö! My eller Rebecka kunde inte följa med, bajs. Men det var grymt skoj ändå.. Cattis & Rebecca var där som var på Leos chillkväll för några veckor sen! Det var hur som helst en lyckad kväll. Jag, Jonas & Leo åkte ifrån Lidingö typ vid ett typ (?!) och kom hem vid två-tre tiden.

Idag måste jag plugga på svenska nationella provet som är på torsdag. Och imorgon är det utvecklingssamtal, så vi är lediga. Jag har hela dagen på mig imorgon också att plugga eftersom att min tid är 08.00-08.30 har jag för mig, haha. Hur som helst, Emma B kanske ska komma upp till mig nästa helg & bo här. You make me happy <'3

Nu ska jag väcka Jonas, för jag är hungrig!!!
Puss / I
Kommentarer
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback