God damn you're beautiful to me

Det regnar, usch. Och jag mår bättre, har typ "bara" ont i halsen och så nu.. Och just det! Rebecka beställde flygbiljetter inatt till tokio hotel konserten i Dortmund den 13 juni. Vi åker ner den 10e och kommer hem den 14e. Planet går på kvällen den 10! Vi kommer få det så bäst, äntligen äntligen äntligen. Men jag ska inte längta för mycket, eller försöka iallafall. Haha. Jag har inte så mycket att skriva idag eftersom att det inte händer så mycket just .. Ligger bara i sängen och tar det lungt med en laptop. haha! Inte direkt så ansträngande! Hoppas iallafall att ni får en trevlig dag. Och förresten, pappa sa imorse att han läste min blogg då. Så om du läser det här, "Hej pappa!". Och jag lägger in en bild på filmerna jag kollade på igår, tror jag ska kolla på dom idag igen! :)

Puss Ida

 
förlåt Bella, men idag
tog jag av vårat kompishalsband.
men jag har inte slängt den, hihi :*
och det här betyder inte att jag inte vill
vara vän med dig längre. du vet mycket väl att
du är den bästa kompisen jag någonsin har
haft och att jag aldrig kommer släppa taget
om dig. jag älskar dig, bästis. men förlåt, den skavde!

image146
Kommentarer
Postat av: BELLa

hahaha klart att vi är kompisar!! Det kommer vi alltid vara :P
jag tog ju bort min! :P hoho ;)

2008-04-15 @ 16:00:11
URL: http://isabellenojd.blogg.se
Postat av: Ida

i KNOW!

2008-04-22 @ 16:28:29
URL: http://idabarck.blogg.se
Innan du kommenterar:

1. Du är aldrig anonym, alla IP-nummer kan spåras lätt som en plätt. Ifall du ska skriva en negativ kommentar, låt bli istället för att sprida negativ glädje och såra andra.
2. Behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Ha en underbar dag/natt/kväll, kram från mig!


Är du intresserad utav bloggdesign?
Klicka då HÄR

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback